21. joulukuuta 2015

Joulukalenteri: Luukku 21

   Sebu kääntyi juuri pihatielle...















   Sebu: Moro kaikki siellä ruudun takana...


   Sebu: Meillä on jo jouluvalotkin


   Sebu: Ehdin jo käydä ostoksilla...Hirveät lahjakasat piti ostaa!


   Sebu: Mutta...HETKINEN!


   Sebu: Mä näin tuolla jotain punaista!


   * tonttulakki vilahtaa

   Sebu: Se oli tonttulakki! Aivan varmasti oli!


   Miki: Hihihihi...




    Sebu: Pitäisiköhän mun katsoa vähän lähempää?


 * Sebu ninjailee lähemmäs


   Miki: Hei Luca! Sebu on tulossa!

   Luca: Okei mennään tonne piiloon...


   Sebu: No niin nyt se jää kiikkiin!


   Sebu: PÖÖÖÖÖ!


   Sebu: Mihin se oikein meni!?


   * taustalta kuuluu mölinää

    Sebu: Ahaa...Ne on tuolla!


   Miki: Löytääköhän Sebu meidät täältä?

  Luca: Ei se löydä...Se on niin pöljä XD


   Sebu: MÄ LÖYSIN TEIDÄT!

   Miki&Luca: IIIK!


   Luca: Miten sä löysin meidät?

   Sebu: Minä olen ammattilöytäjä!


   Sebu: Mutta miksi te oikein härnäsitte minua?


   Luca: Sen tarkoitus oli olla vitsi :D

  Miki: Niin justiinsa!

  Sebu: Joo joo niin varmaan!


   Sebu: No mutta mennään takaisin autolle...

   Luca: Mutta sä uskoit aika vankasti että täällä metsässä on tonttuja XD

   Sebu: Ole hiljaa...


   Sebu: Mitä?! Missä se auto on?! Mä jätin sen tähän!!!


   Sebu: Mitä te ootte tehnyt sille?

   Luca: Vannon että me emme ole koskeneet siihen yhdellä sormellakaan!


   Sebu: Mennään etsimään se! Ja te saatte auttaa mua ,koska tämä on alunperin teidän vikanne!


   Luca: Eikä! Ei me haluta! Eiiii...

   Miki: Miksi meidän täytyy auttaa sua! Ei tää oo meidän vika!

   Sebu: KYLLÄ AUTATTE!


   Luca: Ok ,ok bro...Rauhoitu

   Monen tunnin päästä...


   Luca: Kuule nyt hemmo...Sun täytyy myöntää, että sitä sun autoa ei löydy...


Sebu: Mutku siinä autossa oli kaikkien lahjat! Ja se on mun vika, jos jouluaattona ei ole kenelläkään paketin pakettia!


   Miki: Hei katsokaa! Tuolla se on!


   Sebu: Mitä se tuolla tekee?


   Sebu: ja mikä säkki tämä on?

   Luca: Voitaisko me mennä jo kotiin...

   Miki: Niin täällä on jo aika kylmä ja hämärää...


   Petteri Punakuono: Moi ystävät! Anteeksi kun varastin autosi Sebu! Tahdoin vain antaa loput lahjat                                   pukilta...Ne ovat siinä säkissä...


   Sebu: Ei haittaa...Minä ymmärän...


   Petteri Punakuono: No hyvä! Mutta nyt te voitte sitten jatkaa matkaanne ,ja muuten hyvää joulua!


   Kaikki nuket: Oikein hyvää joulua Petteri!

  * laulavat Petteri Punakuonoa

   Petteri Punakuono: Hei hei!


   Sebu: Oikein mahtavan pulumaista joulua kaikille<3

   Miki&Luca: Hauskaa joulun odotusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti