7. helmikuuta 2016

Luminen sunnuntai

Heippa kaikki! :D

Tänään on laskiais-sunnuntai joten me-Nana, Chloe, Odessa ja Thorin-päätimme mennä ulos laskemaan mäkeä ja nauttimaan talvisäästä! 


   Tadaa! Chloe taiteili lumesta Baymaxin!



    Jipiiiii!!! Mäenlasku on niin mahtavaa ja vauhdikasta! Nana tykkää!<3


    Pois alta! Odessa ja Thorin näyttävät miten laskiaisena kelkkaillaan!


    Pikku Nana ja ihana sininen pulkka-voiko olla söpömpää?


   Tässä me puuhaamme lumiukon parissa ;) Katsokaa video niin näette miten hieno siitä tuli!


                                       







5 kommenttia:

  1. XD Thorin onn parass!! ♥♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kiitti paljon et tykkäät must. Tiiän et oon paras...:)
      T.Thorin

      Poista
  2. Oiii, aivan ihana tuo baymax lumiukko ! ^3^❤️ Ja hauska video, piristi päivää mukavasti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Chloe: Jee!! Kiva et pidät mun tekemästä upeesta baymaxista!!! Mä oon niin hyvä tekee lumiveistoksia ;)
      Nana: Pöh...mun ihana kelkkakuva oli paljon upeempi! Ja Pai Nalle nautti selvästikin videosta koska mä olin siinä!
      Chloe: No eipäs...!
      Ylläpitäjät: Joo noni. Nyt loppu te kaks! Sori Pai Nalle...nää nuket on mahdottomia XD Ja kiitos!

      Poista
  3. Tosi kivoja kuvia♥ ja sun nuket on myös ihania♥
    http://dreamingaboutdolls.blogspot.fi/

    VastaaPoista